woensdag 10 maart 2010

Lente!

Ik voel het! Ik ruik het! Spring is coming!

De temperaturen zijn op dit moment aanzienlijk hoger dan een aantal weken geleden. Hoewel het 's nachts nog zeker vriest, zijn er overdag al temperaturen boven de nul waar te nemen. Het is warempel lekker in de zon! :)

Kijk, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik voor mijn beurt spreek en dat Koning Winter ons nog goed terug pakt - maar dat weet ik niet. De temperatuur is hier as normal volgens menig Noor. Maar niet getreurd! Met het pak sneeuw dat hier nog ligt kan ik nog zo'n maandje mee vooruit... :)

We will see!

Nature works in mysterious ways...

1 opmerking:

  1. Ja het lijkt wel op lente, maar hier is het ook nog steeds koud, en er is bijna niets zo veranderlijk als het weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen